Saturday 3 December 2011

main BOWLING untuk kali yg kedua :) ♥


hahahaha ! #gelakseronoknieh# bukan na bangga , berlagak , atau bongkak . tapi aku puass hati sbb dapat mengalahkan MAIZA AMIRA & NURUL ATIQAH :) ! sbb buadd kali yg pertamanya aku main eaoang yg kalahkan aku , tapi  kali nieh aku yg kalahkan eoang ! tapi apeape pun aku still ta bole kalahkan NIDA LYDIA , taiko tai ! muuahaha XD seronok lha , huhu ! tapi semua tu terjadii selepass aku menukar cara bermain dgn menggunakan tangan kiri untuk melempar bola bowling tu , baruu menjadi . haha ! kalau aku pakai tangan kanan teruss sampai last round tadi , aku rasa aku masih lagi menjadi yg terakhir punya lha ! huhu , tu lha bak kata orang " selagi ta mencuba mana kita nak tahu kita bole lakukan benda tu atau tak en " ? muahaha XD so FATHIN NABILA , lain kali jangan takudd tok mencuba sesuatu yg baru eh ? hehe :) btw ! itu je lha untuk kali ini .

No comments:

Post a Comment