Thursday 1 December 2011

fuck this all :'( ♥

2 hari lepass , 29.11 aku telah didatangi sesuatu penyakit yg dhh biasa korang dengar iaitu demam ==' hmmm , dhh lha demam , then penin kepala tahap gampunk nye la . smpai na bangunn pn ta laradd . tapi bak kata oang kalau demam jangan dilayan , tapi lawan ! sbb kalau dilayan makin melaradd ! so aku pun bantai kehulukehilir dalam umah ! ta dok diam , then dok melayan kerenah hosemate aku , dok gelakgelak , so makin kurang lha . tapi bila malam menjelma , perh ! makin kuat tekanan nye . huhu ! kesakitannye makin terasa , tapi aku tetap na lawan gak . aku gi bantai lepak sampai 4 pagi at dataran ngan membe aku :( ! tapi dhh dok lepaklepak , borakborak , gelakgelak . aku ase kurang sikidd lha sakeddnye . n then bila bangun keesokan paginye demam dhh reda , sakedd kepala dhh hilang , tapi selsema n batuk pulak yg datang ! damn !! kenapa lha ini sume perlu terjadi ? hish ! mulamula ta teruk sangadd , but after aku p ikodd budakbudak umah p mandi swimming pool at bawah ! perhh naik je umah , makin teruk lha sial ! haha XD tu lha , dhh mcm tu pnn bole gak g bantai mandi swimming pool . berendam lame pulak tu , dari pukul 6 lebih sampai 10 mcm tu lha ~ heem , mane ta bertambah selsema nye . hish ! dan aku nieh pulak jeniss ta suka makan ubadd , takudd n ubadd tu tak sedap ! n akibat sume itu aku sekarang tgah bersabar menanggung sume itu ! hish , damn ... sakeddnye jiwa .

No comments:

Post a Comment